تعیین ۲۱ فضای عمومی، ۶٠ مکان نصب پوستر و ۵ بیلبورد برای تبلیغات دور دوم انتخابات در گنبدکاووس

۲۱ فضای عمومی، ۶٠ مکان نصب پوستر و بنر و ۵ بیلبورد شهری برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس در نظر گرفته شده است.

هانی محمدی رییس هیات بازرسی انتخابات گلستان عصر امروز در جلسه هیات بررسی تبلیغات انتخابات گلستان با حضور روسای ستاد انتخاباتی دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در گنبدکاووس گفت: در جلسه امروز مواد قانونی، مصوبات، ساز و کار‌های قانونی تکلیف شده، برنامه‌های تبلیغاتی صداوسیما، محل الصاق بنرها، اندازه پوستر‌ها و محل سخنرانی نامزد‌ها بررسی و تعیین شد.

محمدی افزود: هیچ نامزدی غیر از مکان‌های تعیین شده از سوی هیات بازرسی تبلیغات انتخابات استان، اجازه تبلیغ ندارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین نکته در دستور کار هیات بازرسی، عمل به ماده ۷۳ قانون انتخابات است که بر مبنای آن کارکنان دستگاه‌های اجرایی حق ندارند له یا علیه یکی از نامزد‌ها بر مبنای این ماده در ساعات اداری و غیر اداری فعالیت تبلیغاتی داشته باشند.

مهدی دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به آغاز دور دوم تبلیغات انتخابات در شهرستان گفت: کمیته تبلیغات انتخابات ۲۱ سالن برای برگزاری سخنرانی هر دو نامزد، ۶٠ فضای تبلیغاتی برای نصب بنر‌ها و پوستر‌ها در مناطق مختلف شهری و ۵ بیلبورد تبلیغاتی در نظر گرفته تا داوطلبان استفاده کنند.

هادی احمدی دبیر ستاد انتخابات گلستان هم انتخابات را از عوامل اصلی تحقق مردم سالاری دینی بیان کرد و افزود: هر دو نامزد راه یافته به دور دوم و هواداران آنها از رفتار‌های هیجانی دوری کنند و به قانون پایبند باشند.

حسینعلی ایزد دادستان گنبدکاووس هم در این جلسه تاکید کرد: در فضای مجازی و تبلیغات انتخابات قانون را رعایت می‌کنیم و باید اقدامات هر دو نامزد موجب تخریب یکدیگر، توهین و اهانت نشود.

وی افزود: مدیران کانال‌های مجازی هم باید تعیین شوند تا در صورت بروز تخلف از داوطلبان صیانت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.