برگزاری ۱۷۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در گلستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری ۱۷۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

حجت الاسلام رضا دیلمی در دیدار اعضای ستاد دهه کرامت استان با نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: یکی از الطاف الهی که شامل حال مردم عزیز کشور ما شد هجرت تمدن ساز و جریان ساز حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (س) به ایران اسلامی بود.


حجت الاسلام دیلمی گفت: باعث افتخار است که استان گلستان باب الرضا هست و مردم از نقاط مختلف کشور از این استان عبور کرده و به پابوس آن حضرت مشرف می‌شوند.

وی، نقش استان گلستان و نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی را بسیار پر رنگ بیان کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با همت جمع بیش از یکصد و ۷۰ برنامه در حوزه‌های مختلف را به همت تشکل‌های دینی و انقلابی به صورت مردم پایه در ایام دهه کرامت برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به حضور خادمان رضوی و حضرت معصومه (س) در استان، گفت: خادمانی که تشریف آورده بودند برخی برای اولین بار استان گلستان را می‌دیدند و اظهار می‌کردند مردم استان گلستان ارادت خوبی به خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) دارند و از ارادت برادران اهل سنت به نیکی یاد می‌کردند که به عنوان قزل امام یاد می‌کنند.

وی گفت: بستر استان گلستان برای برگزاری این این نوع برنامه‌ها فراهم است و همدلی خوبی هم بین نهاد‌های فرهنگی، انقلابی و ارزشی هم وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.