جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین

۳ هزار و ۱۰۱ نفر برای نخستین‌بار حامی فرزندان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری شده‌اند.

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۵ هزار و ۲۷۴ نیکوکار، ۳ هزار و ۱۰۱ نفر برای نخستین‌بار حامی فرزندان ایتام و محسنین استان شده‌اند و بقیه از حامیان فرزندان سایر استان‌ها بوده‌اند که در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان فرزندان استان پیوسته‌اند.

وی افزود: ۸ هزار و ۶۸۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان در سامانه اکرام ثبت‌نام شده‌اند، که ۲ هزار ۲۴۴ نفر یتیم و بقیه فرزند محسنین هستند.

محمدی ادامه داد: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

محمدی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیاز‌های اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار