پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی

جانشین قرارگاه حمزه گفت: در صورت بروز خطا از رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده‌تر و سریعتر خواهد بود.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با شرکت در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای آذربایجان غربی ابعاد حمله موشکی سپاه به مراکز حساس رژیم صهیونیسی و پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران را تشریح کرد و گفت: ایران در عملیات وعده صادق تنها از فناوری دهه هشتادی موشکی و پهبادی خود استفاده کرده است.

سردار سرتیپ‌ پاسدار مجید ارجمندفر در این برنامه با اشاره به اینکه در عملیات اخیر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی از توان دفاعی بیست سال پیش یعنی دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایران استفاده شده است ادامه داد: در صورتی که رژیم منحوس صهیونیستی خطای دیگری را بر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود پاسخ کوبنده‌تر و سریعتری خواهیم داد. 

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق تنها پایگاه‌های نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت افزود: در این عملیات هیچ یک از منافع مردمی مورد حمله قرار نگرفت و مردم عادی در امان بودند. 

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) همچنین مهمترین پیامد‌های داخلی و خارجی پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران را نیز برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
شب یا روز