بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده مردم ۱۳ روستای شهرستان نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دیدار با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با اشاره به پیشرفت طرحجهاد آبرسانی در دهستان‌های کوهستان و بهارستان شهرستان نائین که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال پیشرفت است، گفت: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

حسین اکبریان  افزود: در این طرح تا کنون ۶۰ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده و سه باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد و پنج باب مخزن دیگر نیز در مرحله احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده ۱۳ روستای این مجتمع به آب شرب پایدار متصل شوند.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی، فرمانده قرار منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با ارائه گزارشی از روند اجرایی پیشرفت طرحو شرح مشکلاتی در مسیر اجرا، ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مجموعه آبفای استان اصفهان در پیشبرد عملیات اجرایی طرح تقدیر و بر رفع موانع اعتباری تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار