مستند راز میرزا رونمایی می‌شود

مستند راز میرزا فیلمی ۴۰ دقیقه‌ای از زندگی میرزا آقا امامی نگارگر مشهور اصفهانی به همت حوزه هنری استان اصفهان تولید شده است.

مدیر هنر‌های تصویری حوزه هنری اصفهان گفت: فیلم مستند راز میرزا از تولیدات حوزه هنری استان اصفهان است که حجت الله معراج کارگردان و سید محسن طباطبایی پور تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند. 


نرگس رجایی افزود: در این فیلم از طریق تحقیقات یک دانشجوی رشته فرش با گوشه‌هایی از آثار و زندگی حاج میرزا آقا امامی آشنا می‌شو یم.


وی با اشاره به اهمیت شناساندن هنرمندان بنام اصفهانی از طریق ساخت فیلم‌های مستند گفت: حا ج میرزا آقا امامی، زاده ۱۲۶۰ هجری خورشیدی در اصفهان - درگذشته ۱۳۳۴ هجری خورشیدی در اصفهان) نقاش ایرانی و هنرمند جلد‌های سوخت بود. این هنرمند در کسوت روحانیت نیز بود و در شاخه‌های مختلف نگارگری و ساخت جلد و تابلوی سوخت فعالیت داشته است.


رجایی با اشاره به اینکه این فیلم با مصاحبه با استادان رشته‌های مختلف هنری و شاگردان میرزا آقا و نویسنده کتاب میرزا آقا و دختروی زینت السادات امامی توانسته چهره این هنرمند را به خوبی به نمایش بگذارد افزود: مستند راز میرزا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ما ۱۴۰۳ (مصادف با هفته اصفهان) ساعت ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی ساحل رونمایی خواهد شد.

مستند راز میرزا رونمایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.