امام جمعه یزد:

ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است

آیت‌الله ناصری گفت: امروز دسیسه و توطئه‌های دشمن در حوزه عفاف و حجاب و رواج بی حجابی به عنوان یک حمله قلمداد می‌شود.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد گفت: عفاف و حجاب از ارزش‌های انسانی است که مهم‌ترین آثار رعایت آن، ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه و امنیت برای  خود فرد است.

وی افزود: در قرآن کریم هم چهار آیه به واجب بودن حجاب و بیش از ده آیه در خصوص اهمیت عفاف آمده است.

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: دشمن با ترفند آزادی بی قید و بند بانوان جوامع اسلامی، زمینه فروپاشی خانواده و جامعه و استیلا بر منابع این کشور‌ها را ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: خواهران و برادران و جامعه ایرانی نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشند تا خدشه‌ای به ایمان آنان وارد نشود و بی حیایی و بی غیرتی گسترش نیابد. 

خطیب نماز جمعه یزد در ادامه به توجه دولتمردان نسبت به موضوع حجاب تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان نسبت به توطئه دشمن و ترویج فساد در جامعه توجه و به نحو صحیح کار کنند تا عزم و اراده دشمن توسعه نیابد و دستگاه‌های فرهنگی هم نسبت به موضوع عفاف و حجاب و آگاه سازی مردم اقدام کنند. 

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با حرکت بزرگ و بی سابقه در مقابل اسرائیل ایستاد و دنیا را متحیر و شگفت انگیز کرد.

وی تصریح کرد: عملیات وعده‌ی صادق ایران به گوش جهانیان رساند که زور و قدرت تأثیری ندارد و ایران متکی به خداست و با عزم راسخ مقابل ظلم و ستم می‌ایستد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار