راهپیمایی یزدی‌ها بعد از اقامه نمازجمعه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز راهپیمایی محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان بعد از اقامه‌ی نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان یزد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: دولت آمریکا و اسرائیل سالیان زیادی است که ترور و تزویر را وسیله کار خود قرار داده اند و اگر مغز متفکری در دولت‌مردان آمریکایی بود، می‌دیدند که این شیوه به کرّات آزموده شده و بی‌نتیجه بوده و حتی نتیجه عکس داشته است.

او افزود: این افراد خیال می‌کنند که با ترور و تهدید کاری پیش می‌برند در حالیکه تجربه گذشته و مقاومتی که در منطقه شکل گرفته است بیان می‌کند که این روش بی‌نتیجه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان نمونه‌ای از ترور بی‌نتیجه آمریکا و اسرائیل است اظهار داشت: این حادثه نیز قطعا نتیجه معکوس خواهد داشت؛ شهادت مسلمانان بی‌گمناه نتیجه‌ای برای دولت‌مردان غربی نخواهد داشت.

حجت الاسلام متوسل در ادامه با اشاره به برگزاری راهپیمایی در سراسر کشور به منظور محکوم کردن حادثه ترویستی کرمان و اعلام انزجار از دشمن تصریح کرد: امروز همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی برای محکوم کردن این حادثه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مسیر راهپیمایی از سوی مسجد ملااسماعیل به طرف میدان تاریخی امیرچقماق یزد است و حضور مردم قطعا مشت محکمی بر دهان دشمن خواهد بود.

برچسب ها: ترور ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.