پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: بسته‌های تشویقی از جمله پرداخت تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن به بافت‌های فرسوده جهت نوسازی واحد‌ها به مردم ارائه می‌شود.

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه  وضعیت نوسازی واحدهای مسکونی در مناطق جنوب تهران در مقایسه با مناطق شمال تهران نامناسب تر است گفت: بسیاری از ساکنان بافت های فرسوده در جنوب تهران به دلیل عدم تمکن مالی با مشکل مواجه هستند که در این زمینه سعی داریم با پرداخت تسهیلات نوسازی مشارکت های مردم و مالکان را در این مناطق افزایش دهیم.

وی افزود: در بازه سال های ۸۸ تا ۹۲ میزان نوسازی بافت های فرسوده رکورد دار بوده به طوری که میزان نوسازی بافت های فرسوده به ۱۰۰ هزار واحد هم می‌رسد اما بعد از آن اجرای نوسازی بافت های فرسوده کاهشی شد.

او اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش می‌کنیم با پرداخت تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن و انتقال آن به طرح های نوسازی بافت های فرسوده روند اجرا را تسریع کنیم و از سوی دیگر مشارکت های مردمی را هم تقویت کنیم.

آیینی گفت‌: تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها از طریق مشارکت های مردمی و پرداخت تسهیلات ساخت و اجرای بسته های تشویقی امکان پذیر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار