مدیرکل راهداری جنوب کرمان خبر داد؛

نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان گفت: راهداران در شهرستان‌های جیرفت، رودبار، فاریاب و منوجان ۱۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند.

مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان با اشاره به بارش‌های اخیر در این منطقه گفت:با توجه به افزایش سیلاب‌ها و جاری شدن روان آب‌ها در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان راهداران در شهرستان‌های جیرفت، رودبار، فاریاب و منوجان ۱۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند.

محمودی با بیان اینکه اکثر این خودرو‌های گرفتار در سیلاب در جاده‌های فرعی و در بستر رودخانه‌ها گرفتار سیلاب شده بودند گفت: خوشبختانه با حضور به موقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده‌های آنان وارد نشده است

وی افزود: دو کامیون، یک خودروی سواری پراید و یک خودروی باری سایپا نیز در محور اصلی رودبار_ایرانشهر نیز توسط عوامل راهداری رودبار جنوب نجات یافتند.

محمودی با بیان اینکه بارندگی‌ها کماکان در سطح حوزه استحفاظی جنوب کرمان ادامه دارد از رانندگان و مردم خواست همچنان جوانب احتیاط را رعایت کنند و در محور‌هایی که راهداران از تردد خودرو‌ها جلوگیری می‌کنند همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان راه ارتباطی مردم با این اداره کل را یادآور شد و افزود: شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان پل ارتباطی مردم و این اداره کل در جهت اطلاع یابی از وضعیت راه‌ها است.

 

نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان

نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار