محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است

فرماندار چابهار گفت: محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار با بیش از ۱۰۰ روستا و مسیر دج‌ها بعد از گذشت ۲۴ ساعت همچنان مسدود و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

جواد سپاهی  فرماندار ویژه چابهار با اشاره به بارش‌های شدید در بلوچستان گفت: محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار با بیش از ۱۰۰ روستا و مسیر دج‌ها بعد از گذشت ۲۴ ساعت همچنان مسدود و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی پس از بازدید این محور‌ها در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی ماشین آلات راهداری در مناطق مستقر وبه محض فروکش کردن آب تمامی مسیر‌ها بازگشایی خواهند شد.

وی ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب مردم خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه ریزی ستاد بحران شهرستان تمامی نقاط حادثه دیده سیل قبلی ترمیم و بازسازی شده اند.

فرماندار چابهار تصریح کرد: باهمراهی معتمدان وریش سفیدان و شورای اسلامی روستا‌ها و بهورزان منطقه، بیماران باردار، دیالیزی، شناسایی و به نقاط امن جابجا و بهداشت و درمان شهرستان در حال خدمات رسانی به آنهاست.

وی با اشاره به اینکه در منطقه هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است، گفت: بامدیریت ستاد بحران شهرستان قسمتی از آب سد زیردان قبل ازسیل رهاسازی شده که همین امر باعث شد که آب‌های سطحی سیل اخیر در پشت سد جمع‌آوری وخسارت‌های احتمالی به کمترین حد ممکن رسیده است.

در این بازدید از بخش‌های پیرسهراب و پلان فرماندار و دادکریم بلوچ معاون عمرانی و اعضای ستاد بحران شهرستان چابهار حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار