استاندار زنجان:

فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است

استاندار زنجان گفت: آنچه نیروهای مسلح ما را متمایز می کند، فرهنگ ایثار و شهادت، اراده خدایی و عزم جزم برای دفاع از آرمان‌هاست.

محسن افشارچی در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، استقلال را مولفه مهم ایران اسلامی برشمرد و گفت: برای داشتن استقلال باید پایه های دفاعی و نظامی را محکم کرد، این راهبرد را قانون اساسی بر عهده رهبری گذاشته است و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده اند.

وی ادامه داد: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است.

افشارچی اظهار داشت: اکنون به برکت رشادت های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

استاندار زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب مظلومان جهان است، گفت: نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.

افشارچی ادامه داد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و در صورت هر تحرکی، ۱۰ برابر پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان نیز در این مراسم گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

سرهنگ ستاد امیر محمدعلی بیرانوند افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری های نوین به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می برد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد با کسانی که با ملت ایران دشمنی دارند، سر ستیز دارند.

بیرانوند تاکید کرد: این عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.