واکنش کاربران به برخی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها

کاربران در توییت‌هایی از پاسخ سخت‌تر ایران به آنها در صورت سر زدن غلط جدیدی نوشتند.

برخی از اخبار حاکی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها برای پاسخ به ایران دارد. صهیونیست‌ها که اصابت موشک‌های ایرانی به خاکشان آن هم پس از کمک‌های پدافندی چندین کشور، موجب تحقیر آنها شده است، حرف از پاسخ به ایران می‌زنند. کاربران در توییت‌هایی از پاسخ سخت‌تر ایران به آنها در صورت سر زدن غلط جدیدی نوشتند. کاربران تأکید کردند که ایران همه توان دفاعی خود را به کار نگرفته و هنوز شگفتانه‌های بسیاری برای رژیم خبیث دارد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 سیدپویان حسین‌پور:

این یک هشدار نیست، یک برنامه قطعی است! در صورت وقوع هرگونه خطایی از سوی صهیونیست‌ها علیه خاک ایران یا پایگاه‌ها و منافع منطقه‌ای ایران، پاسخی سهمگین در انتظار آنهاست. پاسخی که عملیات دو شب قبل (وعده_صادق)، حکم رزمایش و تمرین آن را خواهد داشت. مدافعان ایران از همیشه آماده‌ترند. 

 احمد نادری:

رژیم صهیونیستی پس‌از پاسخ حساب شده دلاورمردان سپاه به قدری درخود پیچیده که فراموش کرده است نتیجه تصمیم اشتباه بعدی بسیار سریع‌تر و مخرب‌تر خواهد بود. هرچند منطق جنگی اسرائیل تلاش برای حفظ اعتبار، حیثیت و حتی موجودیت است، اما ضربه سهمگین بعدی احتضار رژیم منحوس را نزدیک‌تر خواهد کرد. 

 کیان مهزاد:

رژیم خبیث تحقیر شده است. ده‌ها کشور به کمکش آمده‌اند و باز هم خودشان اذعان دارد که حداقل ۱۰ موشک به نقاط مختلف خاکش خورده است. حالا می‌خواهد پاسخ بدهد، بسیار خوب، اما یادتان باشد که این بار تحقیر نمی‌شویم به لطف الهی محو می‌شوید!

 افشین صفری:

نمیدونیم ایران دقیقاً از چند درصد توان موشکی‌اش استفاده کرد، ولی میدونیم که اسرائیل از صددرصد توان ضدموشکی‌اش استفاده کرد!

 هومن زندی‌زاده:

اسرائیل کاری کرد که دو راه بیشتر ندارد: ۱) عدم‌واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران و تحقیر ابدی. ۲) واکنش به عملیات و افتادن کل بلوک غرب در سرازیری سقوط. بگذارید به هپروتی‌ها بگویند ۹۹ درصد موشک‌ها را رهگیری کرده‌اند؛ شهرک‌نشینان سرزمین‌های اشغالی را ترک می‌کنند. ‎#پایان_استعمار. 

 شهرام سلیمان‌زاده:

اسرائیل آن رژیم کثیف اگر کوچک‌ترین حماقتی بکند، مطمعناً پاسخ اینبار متلاشی کننده خواهد بود. ‎#پشیمانشان_کردیم

 زهرا سلیمانی:

جالب بود؛ یک کارشناس نظامی امریکایی گفته بود: حمله ایران، نهایت قدرت هجومی آن نبود، ولی دفاع اسرائیل، نهایت قدرت دفاعی اسرائیل بود و این یعنی شکست بزرگ برای اسرائیل که نشان می‌دهد [در صورت ادامه جنگ]هیچ شانسی در مقابل ایران ندارد. ‎#پشیمانشان_کردیم

 محسن مقصودی:

این موضع خیلی درست و مهمه. صهیونیست‌ها باید بدانند اگر مجدداً غلطی بکنند دیگر ۱۲روز فرصت نخواهند داشت پاسخ سهمگین در کمتر از چند ثانیه داده خواهد شد. این یعنی ایجاد هراس مضاعف در دل اهالی صهیونیست این‌بار از احتمال حماقت مجدد خودشان؛ بدون فرصت پناه گرفتن. نابودی‌شان نزدیک می‌شود. 

 سیدرضی:

جمهوری اسلامی در شب حمله به سرزمین‌های اشغالی، بعد از ناکارکردن پدافند رژیم می‌توانست در موج بعدی حمله هرکجا که بخواهد را شخم بزند، ولی هدف تنها ارسال پیامی راهبردی و تمدنی بود، اما حالا که اسرائیل مشتاق رسیدن به خط پایان است، بسم الله، ما منتظریم، بیا که طومارت را به هم بپیچیم!

 احمد روستایی:

رژیم صهیونیستی خودش هم می‌داند که اگر باز غلط اضافه‌ای بکند، پاسخ شدیدتر و محکم‌تری خواهد گرفت. حالا به قول رهبری اگر عجله دارد که زودتر از ۲۵سال آینده نابود شود، خب بسم‌الله. سربازان شجاع ایرانی آماده‌نبرد و دفاع از وطنند.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
حمايت مطلق غرب از اسرائيل در استفاده از ان در جهت سركوب و خفه كردن هر گونه مخالفين نظامي تسليحاتي اش است. غرب همان سياست سركوب تضعيف روسيه را غير مستقيم به بهانه و توسط اوكراين پيش ميبرد و اكنون اسرائيل نقش اوكراين را بازي ميكند. سناريوي جديد و نو غرب در پيشبرد تكحكيم سلطه اش بر جنبش ها و كشور هاي مخالف اش. غرب هنرمندانه جهت فريب افكار عمومي مدعي تنش زدايي ولي در عمل حمايت گسترده تسليحاتي اطلاعاتي و رسانه اي از جنايات و حملات اوكراين و اسرائيل. روسيه قدرت اتمي است و غرب با ان جرات درگيري مستقيم ندارد ولي ايران فاقد قدرت اتمي است ولي هر گونه تخلل در امركشتيراني در خليج فارس به هر دليلي نه تنها غرب و امريكا رابه لرزه مياندازد بلكه منجر به سعود سرسام اور بهاي نفت خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
به عکس خوب و بادقت نگاه کنید سرخی سیلی ایران از لابلای انگشتان این خبیث بر صورتش هویداست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
این همه هارت و پورت خدا لعنتتون کنه که از انسانیت بویی نبرده اید ۶ ماه فقط غزه رو می‌زنید خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
خیال کردن ملت ایران هم با تهدید به روز احشامی میفتند که از جای جای عالم در خانه دیگران جمع کرده و اسمش را ملت اسرائیل گذاشته اند. کشتن هر یهودی افراطی خشنودی قلب پیامبران شهید و خاصه پیامبر عظیم الشان خاتم است.دریغ نخواهیم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل اگه اهل واکنش بود تو اون ۱۲ روز که وقت داشت به نحوه واکنش به پاسخ ایران فکر می کرد و نه تازه الان! و تو اون ۴ ساعتی که ایران داشت با پهپاد و موشک میزدش اونم میزد.ولی فقط نشست و شمرد که ایران چند تا موشک میزنه !
Iran (Islamic Republic of)
مجییدی
۱۰:۴۰ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل هم اکنون تحقیر شده و این درد بزرگی است برای قدرت پوشالی اسرائیل. یاباید بیخیال شود یا مقابل به مثل کند تا آروی ازدست داده خود اندکی برگرداند ولی مشکل انجاست که اگر دست از پا خطا کند دیگر تحقیر در کار نیست و آبروی رفته هم باز نخواهد گشت چون نابودیشان حتمی ست و هیچ کشوری حتی آمریکا هم تمایلی به درگیری با ایران نیست پس بهتره و به نفعش هست عکس العملی نشان ندهد شاید چند صباحی روی زمین موجودیت داشته باشد هر چند که عمر این رژیم کودک کش رو به زوال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
بیا پایین بی بی سرمون درد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۰:۲۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
نظر خانم سلیمانی را تکرار میکنیم رژیم صیهونیست کودک کش و همپیمانهایش از حداکثر توان خود و ایران از حداقل توان و از ابتدایی ترین امکاناتش استفاده کرد تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.ما فقط منتظر حکم جهاد علیه صیهونیست ها و امریکا و فرانسه و انگلیس و .......از طرف سید علی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
پس کی از ویراستی و نظرات کاربرانش می گید
Iran (Islamic Republic of)
رحمیا
۱۰:۰۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
رژیم منحوس صهیونیستی به خوبی می داند که بوسیله ایران ! حالا یا مستقیم یا غیر مستقیم نابود می شود. و مطابق آیین یهود هم می داند که نباید تشکیل دولت و حکومت می داد پس نابودی قطعی است ممکنه دیر و زود داشته باشه ولی سوخت و سوز نداره!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ایران کشوری است که در صورت جنگ مهاجرانی بر میگردند به کشور برای جنگیدن برا خاک وطن ،نه مثل اسقاطیل که جمعیت اجاره ای اون همه در حال فرارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سلام به ابن خبیث ها بگید شبر مردان این سرزمین اماده اذن جهاد هستند و منتظر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ایران اسرائیل رو برد انتهای جدول زیر کنگو و جیبوتی.....
میبالم به ایران قدرتمنده جسوره دوست داشتنی
شبی که ایران اسرائیل رو زد تا ساعت ۶ صبح جلوی تلوزیون نشسته بودم
احساس غرووووورررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
خدایا چقدر و چطور شکرگزاری کنیم که نعمت پیروزی اخیر رو به ما لطف فرمودی...الهی شکر الحمدلله علی کل نعمه که اینها فقط در لفظ شکر گزاری هست و شمر واقعی عملی با بندگی خداست و صد البته که او مطلق بی نیاز است ...خدایا شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
این بار ۱۰۰۰ تا پهپاد می‌فرستیم که همش رو مثل قبلی ساقط کنین. حواستون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
حرومزاده ها ???
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
حرامزاده مزدوری مثل تو هست اسقاطیلی در پیتی ،چهار کلام فارسی یا گرفتی اومدی فحش میده که تفرقه بندازی ،بدبخت برو فکر نان باش که خربزه آب است ،بلیط بگیر فرارکن ،دیر جنبی جا گیرت نمیاد
آخرین اخبار