قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی

فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای از مردم به ویژه بانوان معتقد و قانونمدار استان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور قدردانی کرد.

در اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است: با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار استان مان با پلیس هستیم.

قاطبه زنان و دختران استان ارزش وجودی خود را می‌دانند و به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

همه تلاش پلیس بر این است که بانوان استان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی استان به تمام مادران، خواهران و دختران محترمی که با برادران خود در نیروی انتظامی استان همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند قدردانی و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.