برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

فرماندار کرمانشاه گفت : دومین رویداد اهدای «جایزه ملی جوانی جمعیت» در بخش‌های هفت‌گانه در استان و شهرستان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جمعیت در بخش‌های هفت‌گانه در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت : این رویداد مختص بانوان تاثیرگذار و فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های هفت‌گانه جایزه ملی جوانی جمعیت شامل خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان است، افزود: همه افراد واجدالشرایط می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.jameyat.ir مراجعه کنند، همچنین علاقمندان تا اردبیهشت‌ماه امسال برای ارسال اثر مهلت دارند.

به گفته فرماندار کرمانشاه، «جایزه ملی جوانی جمعیت» به‌عنوان نخستین رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت کشور شناخته می‌شود و مساله جمعیت از جمله مسائل مهم و راهبردی است، که با اولویت در دستور کار نظام قرار گرفته و به جهت تسریع در تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی نظام، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصویب و ابلاغ شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جوانی جمعیت یعنی مهریه
آخرین اخبار