افزایش ۳ برابری طرد اتباع غیر مجاز از استان تهران

سرپرست اداره کل امور اتباع تهران از افزایش ۳ برابری جمع آوری و بازگشت اتباع غیر مجاز استان تهران خبر داد.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از افزایش بیش از ۳ برابری طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز از سطح تفرجگاه های استان تهران در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به زمان مشابه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سرپرست اداره کل اتباع استان تهران گفت با اجرای طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز از سطح تفرجگاه های استان تهران در نوروز ۱۴۰۳، تعداد بیش از ۸هزار تبعه غیر مجاز از سطح تفرجگاه های استان جمع آوری و برای بازگشت به کشور تحویل اردوگاه مراقبتی استان شده اند.

وی افزود همچنین در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰ هزار تبعه غیر مجاز با همکاری فراجای استان تهران جمع آوری و برای سیر مراحل بازگشت به کشور خویش به اردوگاه مراقبتی استان تهران تحویل داده شده اند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت تا آخرین نفر اتباع غیر مجاز در استان اجرای طرح جمع آوری همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
این همه افغانی در تهران چیکار می کنه؟ یه سر بیاین خلازیل جنوب تهران ببینید جمعیت اینها چقدره همه ام غیر مجاز
تهران در اشغال اینهاست ،کدام کشوری یک چهارم جمعیت پایتختش اتباع بیگانه هستن اون هم از یک ملیت ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اصلا چرا اینهمه افغان راه دادید که این همه منابع ایرانیان را ببلعند بعد حالا نیروی انتظامی کارهاش بگذره کنار تا اینها را جمع آوری کند
در ثانی می بریدش کمپ ازشون پذیرایی می کند چند وقت هم با بودجه بیت المال ایرانیان زندگی شاهانه و بخور و بخواب.و با ماشین های با کلاس و کولر دار به طرف شرق و چند روز پذیرایی دیگر و رفتن به کشورشان و دورباره نفوذ به ایران. لطفا این چرخه باطل را از بین ببرید و مرزها را محکم بگیرید حتی پرندگان و حیوان کشورهای همسایه نتواند به ایران بیایند.
آخرین اخبار