پلمب واحد های متخلف در رابطه با اتباع غیر مجاز

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از پلمب واحد‌های صنفی متخلف در رابطه با اتباع غیر مجاز خبر داد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس در دیدار با روسای کلانتری های حوزه منطقه هشت شیراز مطرح کرد: باقیمانده اتباع خارجی غیر مجاز ساکن منطقه هشت شیراز در صورت دستگیری بدون اغماض از کشور اخراج خواهند شد.

بهرنگ قربانی ضمن قدردانی از زحمات روسا و پرسنل کلانتری های شیراز گفت:هشدارهای لازم و نهایی به مالکین ایرانی و ساکنین اتباع خارجی منطقه هشت شیراز داده شده و در مدت باقیمانده پایان سال می بایست دستگیری و طرد اتباع خارجی ساکن در منطقه ممنوعه شیراز با جدیت دنبال و افراد دستگیر شده بدون اغماض از کشور اخراج شوند.

وی ادامه داد:پلمپ املاک تجاری و مسکونی واقع در منطقه هشت که در اختیار اتباع خارجی قرار داده شده با حکم مراجع قضایی درحال انجام و از ابتدای سال تاکنون بیش از دویست ملک تجاری شناسایی و پلمپ شده است.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت:از زمان تصویب طرح ممنوعه شدن منطقه هشت شیراز جهت تسهیل در اجرای طرح و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین سه شعبه حل اختلاف در اداره کل اتباع استان تشکیل و بیش از نهصدپرونده اختلاف بین مالکین و مستاجرین اتباع خارجی بررسی و بدون مراجعه به دستگاه قضایی به سازش انجامید.

قربانی در پایان گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون حدود هفتادهزار نفر اتباع خارجی غیر مجاز با همکاری مجموعه انتظامی در استان دستگیر و از کشور طرد شده اند و انتظار است درمدت اندک باقیمانده پایان سال مناطق پرجمعیت اتباع خارجی مورد پایش قرار گیرند و اتباع غیر مجاز باقیمانده جمع آوری و از کشور اخراج شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار