رییس شورای اسلامی شهر مشهد

تاخیر در مسافرگیری خط سوم قطار شهری مشهد پذیرفتنی نیست

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خط سوم قطار شهری مشهد باید مردادماه امسال مسافرگیری شود و تاخیر در این زمینه پذیرفتنی نیست.

حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: عملیات حفاری خط سوم متروی مشهد به طول ۳۰ کیلومتر از نیمه دوم فروردین سال ۱۳۹۵ آغاز شده است که این خط از شهرک ابوذر تا قاسم آباد مشهد را پوشش می‌دهد.

وی بیان کرد: مرحله اول خط سوم متروی مشهد از میدان شهدا تا پایانه امام رضا (ع) قرار بود تا خرداد ماه امسال بهره برداری شود، اما مشکلی در یکی از ایستگاه‌ها بوجود آمد که باعث تاخیر شد، این تاخیر باید جبران و تا مرداد مسافرگیری این بخش آغاز شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به اقدامات شهرداری در آستانه نوروز اشاره کرد و گفت: اقدامات استقبال از بهار برگ زرینی در کارنامه خدمات شهرداری بود که قابل تقدیر است، اقدامات عمرانی خوبی نیز در فروردین ماه به سرانجام رسید و تست گرم خط سوم متروی مشهد انجام شد.

موحدیان در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به زیاده خواهی رژیم صهیونیستی شجاعانه بود، ما حمله نکردیم بلکه پاسخ حمله اسرائیل را دادیم.

وی ادامه داد: رژیم نامشروع صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در واقع به خاک ما تجاوز کرد.

رییس شورای اسلامی مشهد اضافه کرد: اسراییل در گذشته نیز اقدامات خصمانه‌ای نظیر ترور دانشمندان هسته‌ای ایران انجام داده بود ولی با صبر و بردباری راهبردی جمهوری اسلامی ایران، اقدامی انجام نگرفت، اما با حمله به کنسولگری و تجاوز به خاک کشور قطعا باید پاسخ داده می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه اکبری
۱۲:۳۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام واقعا متاسفم برای چنین کلان شهری که مدیریت بسیارضعیفی داره برای مترو وامکانات دیگر نظیر این
آخرین اخبار