جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است

امام جمعه خاش گفت: غدهٔ سرطانی اسرائیل به‌زودی ریشه‌کن خواهد شد.

 مولوی عبدالستار حسین زهی در اجتماع بزرگ مردم ولایت‌مدار شهرستان خاش در حمایت از حملهٔ موشکی به اسرائیل بیان کرد: ما منتظر همچنین اقدام عادلانه و به‌موقع نه‌تنها از ایران بلکه جهان اسلام بودیم که جوانمردان سپاه پاسداران این حرکت زیبا را انجام دادند که این اقدام نیروهای هوافضا باعث تحسین و خواستهٔ مردم شجاع ایران بود.

وی افزود: امروز ما خوشحالیم که آسمان غزه از نیروهای هوایی اسرائیل خالی شده است و این نتیجه اقدام زیبای سپاه پاسداران ایران اسلامی است و امید است کشورهای اسلامی با الهام از ایران اسلامی علیه رژیم غاصب اسرائیل اقدام کنند و از کودکان و مردم مظلوم غزه حمایت کنند.

حسین زهی در پایان بار دیگر تبریک عرض می‌کنیم به مقام معظم رهبری، مردم عزیز ایران اسلامی و غیور مردان سپاه پاسداران که همیشه در خط مقدم دفاع از مظلوم گام برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان، امام‌جمعه خاش نیز ضمن تبریک و تهنیت عملیات موفقیت‌آمیز سپاه عنوان کرد: اقدام سپاه پاسداران موجبات خوشحالی مردم ایران و غزه را در پی داشت.

وی ادامه داد: وعده الهی حق است و حق و حقیقت بی‌شک به سرانجام خواهد رسید و باطل نابود و محو می‌گردد و امروز نیازمند است که جهان بشری از حق و مظلومان حمایت کند و تا وقتی که حوادث جان‌سوز غزه را نظاره می‌کنیم قلب ما دردمند خواهد شد.

حجت الاسلام والملمین دهقان اظهار کرد: دشمنان در پی ایجاد تفرقه و توطئه هستند که در استان ما نیز دشمنان در تلاش هستند که ناامنی و تفرقه ایجاد کنند باید با هم‌افزایی و اتحاد به قله‌های موفقیت برسیم و دشمنان را شکست دهیم این عملیات ایران اسلامی درس عبرتی خواهد بود برای تمام دشمنان این مرزوبوم و خواهند فهمید که کشور ما در مقابل ظلم سر خم نخواهد کرد و معادلهٔ منطقه به نفع جهان اسلام و نیروهای مقاومت تغییر خواهد کرد و غدهٔ سرطانی اسرائیل باتکیه‌بر ایمان و فضل الهی نابود و ریشه‌کن خواهد شد و باطل از بین خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار