محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد

دادگاه محاکمه رئیس‌جمهور سابق آمریکا بر سر دادن حق سکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، امروز آغاز شد.

دونالد ترامپ، اولین رئیس جمهور سابق در تاریخ آمریکا خواهد بود که به اتهامات جنایی محاکمه می‌شود. با انتخاب هیات منصفه امروز دوشنبه ترامپ در پرونده‌ای در نیویورک به دلیل پولی که قبل از انتخابات ۲۰۱۶ به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی پرداخت کرده بود، محاکمه خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزاری آلمان، شایان ذکر است که ترامپ که چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بود و قرار است در نوامبر آینده برای رقابت مجدد با جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا نامزد شود، به ۳۴ فقره جعل سوابق تجاری متهم شده است.

این بازیگر فیلم های غیراخلاقی گفت که به او پول داده شده تا در مورد رابطه‌ای که با ترامپ در سال ۲۰۰۶ داشته ساکت بماند. او اعتراف کرد که ترامپ در آستانه انتخابات ۲۰۱۶ به او پول داده است تا از اتهامات نادرست و باج خواهی او جلوگیری کند.

وکلای ترامپ چندین تلاش ناموفق برای به تعویق انداختن محاکمه داشتند، تاکتیکی که آنها در سه پرونده جنایی دیگر رئیس جمهور سابق نیز استفاده کردند. با این وجود ترامپ که در تمامی اتهامات علیه خود اعتراف کرده بی گناه است، در صورت مجرم شناخته شدن با حداکثر چهار سال زندان مواجه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
یکم ازاینا یاد بگیرین شمایی که فقط ادعای مسلمونی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
به معنای سقوط و زوال امریکا ست
که این دو نفر نامزد انتخابات ایند
واقعا که
منتظر جنگ داخلی ایند بخاطر وضع افتضاح اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
این پیرمرد بمیره جهان راحت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
یعنی چه آمریکا ، ترامپ ، زنا ،رابطه نامشروع ،بازیگر محبوب فیلم مستحجن، آمریکا، محبوب ،قاضی ، محاکمه ترامپ برای چه ما هیچی از اینا سر در نمیاریم بهترین مردم آمریکا بهترین قاضیهای آمریکا همه رابطه با زنها توی فیلمهاشون نشون میدن یعنی چه ترامپ با یه زن دوست بوده باید محاکمه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
یکی سنت های الهی سنت استدراج هست یعنی خدا آنقدر به کفار پول و ثروت و شهرت و غیره میده تا در همین دنیا بی حساب شن که مبادا خوبی رو با خودشون ببرن اونور و سخت‌ترین عذاب ها برسون نازل میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۰:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
انانی که می خواهند این مردک را محاکمه کنند یک عده مهاجراند که از ترس از انکه چون او مهاجر ستیز است و ممکن است با روی کار امدن مجدد او منافع انان زا به خطر بیندازد دست به محاکمه وی زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
هرچه آمریکایی هست همه این رابطه ها براشون عادیه حتی فیلم هاشون با افتخار پخش میکنن من نمیفهمم ترامپ میخواد محاکمه بشه
آخرین اخبار