رایزنی فیدان با امیرعبداللهیان درباره حملات ایران به اسرائیل

رسانه‌های ترکیه از تماس تلفنی وزیر خارجه این کشور هاکان فیدان با حسین امیرعبداللهیان درباره حملات تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی خبر دادند.

«ما خواهان تشدید بیشتر در منطقه به دنبال انتقام‌جویی ایران علیه اسرائیل نیستیم»، این حرف را وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد.

به گزارش رسانه‌های دولتی ترکیه از قبیل هابر تُرک و خبرگزاری آناتولی، دیپلمات ارشد این کشور با حسین امیرعبداللهیان درباره حمله تنبیهی بامداد امروز ایران، تماس تلفنی برقرار کرد.

طبق این روایت، فیدان اعلام کرد که ترکیه خواهان تشدید بیشتر در منطقه نیست و «ما آرزو می‌کنیم اقداماتی که باعث افزایش تنش می‌شود، پایان یابد».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه رژیم صهیونیستی در رابطه با حمله تروریستی به کنسولگری تهران در دمشق، با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

به روایت رسانه‌های ترکیه، امیرعبداللهیان به فیدان گفت که اقدام تنبیهی علیه اسرائیل پایان یافته و تا زمانی که مورد حمله قرار نگیرد عملیات جدیدی را آغاز نخواهد کرد. او البته هشدار داد که اگر دوباره به ایران حمله شود، این بار پاسخ قوی‌تری خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
به ایران نه باید گوشزد کنن اگر به ایرانی حمله شود ایران که اصلا هیچ حرفی توش نیست الان دیگه عوض شد باید بداند اگر به ایرانی هر کجا حمله شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی انگلیس جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار خواهان امنیت در منطقه و کاهش تنش‌ها نیست و تاکنون هم نبوده است که به خاطر که از صهیونیست ها و هم تروریست ها همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
اروپا جنایتکار خواهان امنیت در منطقه و کاهش تنش‌ها نیست و تاکنون هم نبوده است که به خاطر که از صهیونیست ها و هم تروریست ها همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
انگلیس جنایتکار خواهان امنیت در منطقه و کاهش تنش‌ها نیست و تاکنون هم نبوده است که به خاطر که از صهیونیست ها و هم تروریست ها همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
فرانسه جنایتکار خواهان امنیت در منطقه و کاهش تنش‌ها نیست و تاکنون هم نبوده است که به خاطر که از صهیونیست ها و هم تروریست ها همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
آخرین اخبار