جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل مسافربری این استان جابجا شدند .

تیمور باقری  گفت این میزان جابجایی مسافر  افزایش ۱۰ درصدی در تعداد مسافر و هشت درصدی در تعداد سفر را نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد که  در قالب ۲۵۳ هزار و ۵۶۶ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان جابجا شدند.

وی افزود: از این تعداد مسافر یک میلیون و ۶۳۷ هزار و ۵۸۵ نفر درون استانی (۵۲ درصد)و یک میلیون و ۵۲۷ هزار و ۲۸۱ نفر(۴۸ درصد) به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیشترین سهم‌ جابجایی مسافر در سال ۱۴۰۲ با ۲میلیون و ۴۵۰ هزار و ۷۸۱ نفر مسافر به شهر زاهدان اختصاص داشته است.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی مذکور ۸۸ درصد مسافر جابه جا شده توسط اتوبوس، ۲ درصد مینی بوس و ۱۰ درصد با سواری بوده تصریح کرد: در حال حاضر ۶۴ شرکت مسافربری، سه پایانه، بیش از ۲ هزار راننده مسافری و ۹۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی در حال خدمات رسانی به مسافران هستند.

باقری خاطر نشان کرد:مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.