نقش موثر سردار شهید زاهدی در دوران هشت سال دفاع مقدس

سردار شهید زاهدی فرمانده‌ای بود که ۴۳سال جهاد مستمر داشت و با دانش و نبوغ نظامی اش نقش موثری در دوران جنگ داست.

 دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در دیدار با خانواده سردار شهید زاهدی سرلشکر صفوی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این مهاجر الی الله از مردم قدرشناس اصفهان که برای تشییع سنگ تمام گذاشتند تشکر کرد.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی با اشاره به شناخت ۴۳ساله اش از سردار شهید زاهدی از جنگ کردستان در فروردین ۵۹ تا مدتی قبل از شهادتش گفت: این شهید بزرگوار ۴۳سال جهاد مستمر داشت فرمانده‌ای که در دوره‌های مختلف برای حفظ امنیت و انقلاب اسلامی شجاعانه ایستادگی کرد.

او خطاب به همسر شهید هم افزود: شما هم که در این سال‌ها در کنار ایشان بودید در جهاد شریک او هستید.

 دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قواادامه داد: سردار زاهدی فرمانده‌ای اهل ذکر و فکر و عمل صالح و دائم الذکر بود، انسانی خود ساخته بود که از فیلم و عکس فرار میکرد، لباس بسیجی از تن در نمی‌آورد و دایم خود را در محضر خدا می‌دید.


سردار سرلشکر پاسدار صفوی تاکید کرد: بعد از تقوا بالاترین عمل صالح جهاد در راه خداست که این شهید سال‌ها در این مسیر تلاش کرد.


او با اشاره به دانش و بلوغ نظامی سردار زاهدی در دوران دفاع مقدس گفت: در عملیات طریق القدس اگر سردار زاهدی نبود ما پیروز نمی‌شدیم.

او با اشاره به اخلاق نیکوی شهید زاهدی گفت:قلبش به نور قرآن و اهل بیت نورانی شده بود و با مردم و نیرو‌های زیر دستش مهربان، منعطف و صبور بود.

در این دیدار خانواده شهید و همرزم شهید با اشاره به خاطراتی از سردار شهید زاهدی از مردم اصفهان برای حضور در مراسم تشییع این شهید قدردانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار