دانشگاه فرهنگیان، یکی از موثرترین و بزرگترین دانشگاه‌های کشور می شود

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان در سه سال آینده، به یکی از موثرترین و بزرگترین دانشگاه‌های کشور تبدیل خواهد شد.

برزویی در حاشیه بازدید از دانشگاه فرهنگیان قوچان، گفت: رهبر معظم انقلاب، جایگاه دانشگاه فرهنگیان را تعیین کردند که باید یکی از مهمترین دانشگاه‌های کشور باشد و از این لحاظ رسالت مهمی بر دوش این دانشگاه است.
 
وی افزود: دانشگاه فرهنگیان وظیفه تربیت آموزش نسل آینده کشور را برعهده دارد و به همین منظور همه مسئولین کشور اهتمام جدی دارند که این دانشگاه به جایگاه واقعی مدنظر رهبری، ارتقا یابد.
 
این مسئول ادامه داد: امسال ما سه هدف اصلی برای رسیدن به جایگاه واقعی دانشگاه فرهنگیان داریم که اولین آن توسعه و تجهیز فضا‌های فیزیکی دانشگاه‌ها است، دومین هدف، استقلال مدیریتی دانشگاه است که دانشگاه‌های ما در استان‌ها و شهرستان استقلال کامل داشته باشند و سومین هدف هویت این دانشگاه‌هاست تا به آن جایگاه واقعی مدنظر رهبر معظم انقلاب برسند.
 
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور همچنین با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در سال ۱۴۰۳ گفت: یکی از برنامه‌های جدی، برگزاری دوره‌های بازآموزی معلمین با هدف ارتقای علمی و توانمندی آنها است.
 
دکتر برزویی درباره دانشگاه قوچان هم گفت: دانشگاه فرهنگیان این شهر امکانات خوبی مانند خوابگاه و نیز فضای آموزشی مناسبی دارد و تصمیمات خوبی هم گرفته شد که نماینده مردم منطقه، فرماندار، اعضای شورای شهر و خیرین، از اجرای آنها بطور ویژه اعلام حمایت کردند و ما نیز در حد توان کمک خواهیم کرد تا مسائل مطرح شده در جلسه به نتیجه برسد و دانشگاه قوچان به یکی از دانشگاه‌های توانمند و جدی استان و کشور، تبدیل شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.