تأکید بر نقش تربیتی سرپرستان سرا‌های دانشجویی

مدیرکل برنامه ریزی، خدمات و رفاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور، بر نقش تربیتی سرپرستان سرا‌های دانشجویی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حبیب الله آقاخانی در دوره منطقه‌ای توان افزایی سرپرستان سرا‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در شهرکرد، با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه به طور متوسط ۱۶۸ ساعت در هفته با سرپرستان سرا‌های دانشجویی در ارتباط هستند گفت: از این رو باید هر سرپرست با برنامه محوری علاوه بر نقش آموزشی، نقش تربیتی در این سراها ایفا کند.

وی افزود: امروزه داشتن سواد ارتباطی، عاطفی، رسانه ای و مالی در زندگی فردی و اجتماع ضرورت دارد و نبود هر کدام مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل برنامه ریزی، خدمات و رفاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور، ارتقای جایگاه مدیریتی سرا‌های دانشجویی در دانشگاه‌ فرهنگیان را از برنامه‌های بلند مدت این اداره کل بیان کرد.

آقاخانی اضافه کرد: پالایش سرپرستان ناتوان در سراهای دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور از سال گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

گفتنی است: دوره توان‌افزایی سرپرستان سرا‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مناطق ۷ و ۱۰ کشور، با محوریت مباحث اقدام پژوهی و آموزشی و با شرکت ۶۰ نفر از سرپرستان سرا‌های آموزشی استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، از روز گذشته یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷ به مدت دو روز در شهرکرد در حال برگزاری می‌باشد.

انتهای پیام/خ

دوره توان‌افزایی سرپرستان سرا‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار