ارسال بیش از ۷۵ هزار اثر به جشنواره ملی مدرسه عشق

رئیس ستاد برگزاری جشنواره "مدرسه عشق" گفت: بیش از ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی مردمی "مدرسه عشق" ارسال شد.

سردار حمید دامغانی گفت: آثار ارسالی در ۱۱ محور و ۶ قالب شامل؛ سرود و موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبیات نشرمکتوب و دیجیتال، هنرهای تصویری و نمایشی، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی و پویانمایی می‌باشد.

وی در ادامه گفت: محورهای جشنواره هم شامل امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و غزه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای نخستین بار مراسم اختتامیه این جشنواره خارج از تهران و به میزبانی استانها برگزار می شود، اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره ۲۹ فرودین ماه جاری در شهرستان رشت برگزار و از منتخبان جشنواره تجلیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعات اصلی برپایی این جشنواره، ظرفیت یابی و ظرفیت سازی است که آثار جمع آوری شده ابتدا به صورت استانی داوری شده و سپس آثار برگزیده به مرحله داوری کشوری راه یافتند که در نهایت نیز به آثار برتر در هر محور جوایز نقدی و سفرهای زیارتی تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به معرفی داوران این جشنواره ملی ادامه داد: شهروز حقی به عنوان دبیر علمی جشنواره، مهدی کاموس، داوود مرادیان، سعید ساجدی، حامد تقی‌زاده و پگاه پرهون به عنوان داوران بخش هنرهای تصویری و نمایشی، محسن عنایتی، علیرضا رحمانی پور، احسان شریعتی و مجتبی ابراهیم نژادی به عنوان داوران بخش پویانمایی انتخاب شدند.

رئیس ستاد برگزاری هفتمین جشنواره مدرسه عشق اضافه کرد: همچنین عباس گودرزی، ایمان توکلی، محمود ملکی و مهدی مهدی‌پور نورانی به عنوان داوران بخش هنرهای تجسمی، شهروز حقی، صمد جلالیان، حسین ذوالفقاری و امید مهرنیا به عنوان داوران بخش سرود و موسیقی انتخاب شدند.

سردار دامغانی خاطرنشان کرد: سیدوحید سمنانی، رضا خوش‌تراش پسندیده، رضا غلامحسین نژاد و نوشین نامداری به عنوان داوران بخش ادبیات، نشر، مکتوبات و رسانه‌های دیجیتال، علیرضا رجبی، فرشاد نوائی لواسانی، عمار عطاپور و سید محمدجواد جعفری نیز به عنوان داوران هیات انتخاب بخش نوآوری و ایده‌های جدید پایگاهی انتخاب شدند.

برچسب ها: جشنواره ملی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.