هفت برنامه گرامیداشت هفته هنر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، هفت عنوان برنامه، گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار می‌شود.

 مصطفی سیاسر در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: از مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام، معرفی چهره سال هنر انقلاب اسلامی در استان است که در اختتامیه برنامه‌های این هفته معرفی و از وی تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در نشست‌هایی با حضور اعضا از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هنرمندان پیشکسوت و صدا و سیما هنرمند منتخب شناسایی شده است.

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: تجلیل از ۲۵ هنرمند شاخص، دیدار هنرمندان و فعالان هنر با استاندار سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های مهم این ایام است.

وی بیان کرد: وظیفه حیاتی حوزه هنری انقلاب اسلامی، ترمیم کاستی‌ها، بیان تحول‌ها و اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم است.

وی افزود: توجه به مسائل کشور دوست و همسایه پاکستان نیز در دستور کار قرار گرفته و در سالجاری برنامه‌هایی با همکاری نهاد‌های فرهنگی با موضوعیت پاکستان برگزار خواهیم کرد.

سیاسر بیان کرد: با توجه به همزمانی ایام هفته هنر انقلاب اسلامی با ایام عید فطر، برنامه‌های این هفته در استان از ۲۶ تا ۳۰ فروردین در دستور کار برای اجرا قرار گرفته است.

برچسب ها: هفته هنر ، حوزه هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار