نماز عید سعید فطر در زنجان اقامه شد

همزمان با روز عید سعید فطر نماز پرشکوه و سراسر معنوی آن، با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای خاتم الانبیا شهر زنجان به امامت نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان اقامه شد.

 در این مراسم پرشور سرشار از عشق و بندگی و یک ماه عبادت باریتعالی حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد و نوجوانانی که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند، نمود بیشتری داشت.

طبق اعلام ستاد اقامه نماز استان زنجان، حضور ۲۰ هزار نمازگزار عید سعید فطر در مصلای خاتم الانبیای زنجان پیش بینی و تمهیدات و تدارکات لازم اندیشیده شده بود.

به گفته حکمعلی اسماعیلی درب مصلا از ساعت پنج صبح باز و اقامه نماز از ساعت ۷:۳۰ آغاز شد.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر امسال به امامت حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان اقامه شده است، گفت: قرائت دعا و شعرخوانی از سوی ولی‌الله کلامی شاعر زنجانی از جمله برنامه‌های قبل از اقامه نماز بود.

اسماعیلی افزود: همزمان با این روز، نماز عید سعید فطر در شهر‌ها و روستا‌ها و بیش از ۸۵۰ مسجد استان زنجان نیز در حال برگزاری است.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان خاطرنشان کرد: پرسنل ستاد نماز جمعه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم و نماز عید سعید فطر مشارکت فعالانه‌ای دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.