کشف انبار‌های کالای قاچاق ۱۲ میلیاردی در رشت

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از ۵ انبار در شهرستان رشت خبر داد.

سردار "حسین حسن‌پور" پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور عنوان کرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.


جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، ۵ انبار محل نگهداری کالای قاچاق را در شهرستان رشت شناسایی کردند، افزود: پلیس با تشکیل تیم‌های عملیاتی به آدرس محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان‌ها، ۲ هزار و ۳۸۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۵۳ متر پارچه، ۴۰۱ ثوب انواع لباس و ۲۱ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین فاقد هرگونه اسناد و مدارک و قاچاق را کشف کرد.


وی به معرفی متهمان ۳۳، ۳۴، ۳۷، ۴۱ و ۴۴ ساله در این خصوص به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان‌داشت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۱۲ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال است.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: ورود بی رویه کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی، برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه خواهد داشت.

برچسب ها: قاچاق ، انبارکالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.