ثبت اطلاعات بیش از ۱۲ هزار انبار نگهداری کالا در استان سمنان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان سمنان گفت: به منظور کنترل ورود و خروج کالا بیش از ۱۲ هزار انبار نگهداری کالا در استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی  معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۱۳ انبار و مرکز نگه داری کالا در استان سمنان به ثبت رسیده است که بیشترین آن مربوط به واحد‌های عمده و خرده فروشی اصناف می‌باشد.

او بااشاره به ارائه گزارشی از وضعیت اجرای طرح سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا با بیان اینکه پیگیری و نظارت بر تکمیل فرآیند شناسایی انبار‌ها در سطح استان بسیار حائز اهمیت و ضروری می‌باشد اظهار داشت: از مجموع تعداد انبار‌های ثبت شده در سامانه جامع انبار‌ها، تعداد ۷۲۰۲ فقره مورد تائید قرار گرفته و ۵۶۱۱ مورد نیز در انتظار تائید می‌باشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: از مجموع انبار‌های ثبت شده در سامانه، ۱۳۹۲ انبار مربوط به واحد‌های صنعتی، ۳۵۶۶ انبار مربوط به واحد‌های کشاورزی، ۱۵۵۶ انبار و مراکز نگه داری کالا، ۳۴۳ انبار مربوط به معادن، ۳۷۳۹ انبار مربوط به اصناف و مابقی بهداشتی و درمانی، دامی و طیور و ... می‌باشد.

او افزود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تکمیل و پایش اطلاعات انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا، کمیته‌ای به منظور پیگیری و عملیاتی نمودن اهداف سامانه جامع انبار‌ها در سطح استان با همکاری دستگاه‌های زیربط جهت صحت سنجی اطلاعات ثبت شده در این سامانه تشکیل شده است.

یحیایی ابراز کرد: تکمیل فرآیند شناسایی انبار‌ها و مراکز نگه داری کالا، صحت سنجی و اصلاح اطلاعات واحد‌های ثبت شده و ثبت ورود و خروج کالا در انبار‌ها و مراکز نگه داری کالا و تنظیم گزارش و برخورد با متخلفان از مهمترین اهداف این دستورالعمل می‌باشد.

انتهای پیام/ ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار