نتانیاهو: هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از عملیات نظامی در رفح شود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر بر انجام عملیات نظامی در رفح تاکید کرد.

بنیامین نتانیاهو سابقه طولانی‌ترین دوره تکیه بر سکان نخست وزیری رژیم صهیونیستی در تاریخ منحوس ۷۵ ساله این رژیم را دارد. با این حال، حمله هفتم اکتبر و شکست اطلاعاتی مفتضحانه تل آویو، بر همگان آشکار کرده که نتانیاهو اکنون به پایان فروغ سیاسی خود رسیده است. با این حال، وی به خوبی می‌داند تا زمانی که جنگ در جریان است می‌تواند همچنان در جایگاه خود بماند. 

به گزارش الجزیره، نتانیاهو که پیش‌تر از مشخص شدن یک تاریخ مشخص برای آغاز عملیات نظامی در رفح، متراکم‌ترین منطقه فعلی در غزه، خبر داده بود، امروز (سه شنبه) اعلام کرد: هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند مانع اسرائیل در انجام عملیات در رفح شود. 

وی خاطر نشان کرد: اسرائیل به تلاش خود به منظور رسیدن به هدفش در نابودی عناصر حماس از جمله در منطقه رفح ادامه خواهد داد و هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند مانع ما شود. اکنون قدرت‌های زیادی به دنبال اعمال فشار و تلاش برای جلوگیری از وقوع این اتفاق هستند، اما این موضوع کمکی نخواهد کرد. دشمن به واسطه انجام حمله هفتم اکتبر توانایی تکرار دوباره آن را نخواهد داشت. 

مقامات صهیونیست مدعی هستند که هم اکنون ۴ گردان حماس در منطقه رفح فعال هستند و بدون انجام عملیات زمینی در این منطقه، نمی‌توان از نابودی کامل حماس اطمینان حاصل کرد. 

اکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه پناه گرفته‌اند. مقامات بین المللی می‌گویند که انجام عملیات زمینی در منطقه‌ای با چنین تراکمی فاجعه آمیز بوده و اسرائیل با حمله به رفح حمام خون به راه خواهد انداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
بیخیال
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۳:۵۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
این سخن از عجز و ناتوانی جامعه بین الملل مخصوصا امریکاییها و بالاخره لندن نشیان در برابر اسراییل دارد و این برای انان مایه ننگ است که ببینند که فرزند نامشروع انان اینچنین با افکار عمومی کشوریشان بازی ناجوانمردانه مردانه میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر نتانیاهو ،قدرت خدا چی ،ان شاءالله با توکل به خدا وقدرت خدا سر نگون می شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کاملا درسته خدا بلکه کمک شما نکنه نابود بشید یعتی قدرت خدا که منظورش نبوده فکر کرده خدا خوابه حالا حالیت می کنه مثل کشتی تاتوتیک همین حرف را میگن زده بعد خورده ت یخی که خدا خواسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
این قلدری به پشتوانه همراهی بیشتر کشورهای عربی با اسرائیل است که نتانیاهو را مسر کرده و قلندرانه حرف می‌زند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بهتره این کارو بکنید، تا مقاومت گورتون بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
ایــــران صراحتاً اعلام کند اگر صهیون از غزه عقب نشینی کند و آتش بس دائم برقرار شود و گذرگاهها برای کمک رسانی باز شود مـــادر صهیون فعلاً به عزایش نمی شیند :) مسلماً صهیونیست اشغالگر مخالفت می کند و سیلی ایران در چشم جهانیان آبدارتر و به حق تر و جانانه تر جلوه می کند!
آخرین اخبار