دریافت زکات فطریه در بیش از ۱۹۰۰ پایگاه در آذربایجان غربی

معاون کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: برای دریافت زکات فطریه در استان بیش از ۱۹۰۰ پایگاه کمیته امداد و موسسه نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: یک هزار و ۶۰۰ پایگاه کمیته امداد و ۳۶۰ موسسه نیکوکاری در در محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر در مناطق مختلف استان آماده دریافت زکات فطریه مردم روزه دار استان هستند.

علی پیری، در خصوص روش‌های دیگر پرداخت زکات فطریه افزود: بهترین روش برای پرداخت زکات فطریه، پرداخت به صورت مجازی با کد دستوری *۸۸۷۷*۱# و شماره کارت‌های مجازی کمیته امداد امام خمینی است که مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند.

وی ادامه داد: برای پرداخت زکات فطریه وسایر وجوهات شرعی شماره کارت های زیر در نظر گرفته شده است؛

⬅️زکات فطریه عام: ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۵-۲۰۷۷ 

⬅️زکات فطریه سادات: ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۶-۰۳۴۴

⬅️کفاره غیر عمد: ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۶-۸۶۱۰

⬅️کفاره عمد:  ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۷-۶۸۸۶

پرداخت زکات فطریه با دستگاه کارت خوان نانوایی‌ها

پیری با بیان اینکه  امکان پرداخت زکات فطریه با دستگاه کارت خوان نانوایی‌هاامسال برای نخستین بار در سطح کشور فراهم شده است افزود: مردم می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان تعبیه شده در نانوایی‌های سراسر استان نیز فطریه و کفاره خود را بپردازند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار بسته معیشتی و ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم با همت خیرین با اعتبار ۸۰میلیارد تومان در بین نیازمندان استان توزیع شد.

پیری با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی اجرای پویش طرح اکرام ایتام است، تصریح کرد: در حال حاضر در آذربایجان غربی ۱۸ هزار فرزند ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد با بیش از ۷۰ هزار حامی وجود دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۴۰۰ هزار نیکوکار در استان با مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در حال همکاری هستند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر  ۳۹۴ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می کنند و در سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.