فرمانده سپاه فجر فارس:

۱۱۵ دارالقرآن امسال در استان فارس به بهره برداری می‌رسد

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: برنامه‌های قرآنی امسال سپاه فجر، احداث ۱۱۵ دارالقرآن و همچنین تربیت ۱۵ هزار حافظ قرآن در استان فارس است.

سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه فجر فارس، اظهار کرد: اگر قرآن در زندگی و کارهایمان جاری شود مشکلات در جامعه نخواهیم داشت.

او به اهمیت قرآن کریم در حل مشکلات پرداخت و افزود: مشکلات امروز جامعه بخصوص مشکلات اخلاقی و اجتماعی به علت دوری از قرآن است.

فرمانده سپاه فجر فارس به موفقیت سپاه فجر در کسب رده برتر قرآنی در کشور اشاره کرد و گفت: توجه به زیر ساخت‌های قرآنی و اولویت قرار دادن برنامه‌های قرآنی در سطح سپاه فجر فارس با ساخت بیش از ۵۰ دارالقرآن و پیگیری محافل و مجالس قرآنی و تربیت حافظان قرآنی از جمله برنامه‌های اجرایی است که باعث موفقیت سپاه فجر در سطح کشور شده است.

او بیان کرد: برنامه‌های قرآنی امسال در سطح سپاه فجر، احداث ۱۱۵ دارالقرآن در سطح سپاه فجر و همچنین تربیت ۱۵ هزار حافظ قرآن کریم به نیت تعداد شهدای استان فارس است.

سردار بوعلی، با توجه به برنامه‌های موفق قرآنی سپاه فجر در سطح استان، تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی با هدف ترویج و نشر فرهنگ قرآن در جهت منویات مقام معظم رهبری دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.