عصبانیت صهیونیست‌ها از اقدام ترکیه

مقامات صهیونیست متعهد شده‌اند که به نقض یکجانبه قرارداد‌های تجاری توسط ترکیه پاسخ دهند.

رژیم صهیونیستی متعهد شد که اقداماتی را علیه ترکیه انجام دهد و این کشور را به نقض قرارداد‌های تجاری دو جانبه متهم کرد. این انتقامجویی صهیونیست‌ها پس از اعمال محدودیت‌های تجاری ترکیه بر صادرات به اراضی اشغالی صورت گرفت.

براساس گزارش النشره، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ترکیه توافق‌های تجاری با اسرائیل را یک‌جانبه نقض می‌کند و اسرائیل اقدامات لازم را علیه آن انجام خواهد داد.

پیش از این وزارت بازرگانی ترکیه اعلام کرده بود که صادرات برخی از محصولات به اراضی اشغالی را از ۹ آوریل محدود می‌کند. این وزارتخانه در بیانیه‌ای توضیح داد که محدودیت‌های صادرات به اراضی اشغالی تا زمانی که تل‌آویو آتش‌بس فوری در غزه اعلام نکند و کمک‌های کافی و مستمر به فلسطینی‌ها ارائه شود، به قوت خود باقی خواهد ماند.

ترکیه اعلام کرد: تصمیم برای محدود کردن صادرات به اسرائیل شامل ۵۴ محصول از جمله آهن ساختمانی، فولاد تخت، سنگ مرمر و سرامیک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
چقدر دیر به فکر افتادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
از ترکیه بعیده اصلا واقعا بعد اون چموش بازی اصلا کسی باور نمی کنه محموله در حال جمل می باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
انتقام انتقام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
باید ناراحت باشند آخر اردعان را به پشم هم حساب نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
جدی نگیرید اردوغان شوخی کرده . اردوغان ذاتاً یک اسرائیلی و یک یهودی تمام عیارو دشمن خونین مردم فاسطین است که برمردم مظلوم ترکیه حکومت می کند حالا اگر حرفی زده برای ارادت بیشتر به اسرائیل و انگلیس وآمریکاست والا اردغان به سرسپردگی خودش ایمان دارد و اجازه نمی دهد مردم اسرائیل آب در دلشان تکان بخورد.
آخرین اخبار