۲۳ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در زنجان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: در آستانه سالروز تاسیس بنیاد مسکن (۲۱ فروردین)، ۲۳ پروژه عمرانی این نهاد با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه ۲۳ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در زنجان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود گفت: این پروژه های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، مسکن شهری، بهسازی و مسکن روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از این تعداد هشت پروژه بهسازی و مسکن روستایی در تمامی شهرستان ها و ۱۴ پروژه در حوزه عمران روستایی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

خواجه ای، به کلنگ زنی پروژه ۴۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان سلطانیه اشاره کرد و گفت: این نهاد در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز حدود ۲ هزار واحد مسکونی در دست اجرا و یک هزار و ۳۴۳ واحد به مساحت ۱۶۳ هزار و ۳۴۴ مترمربع در دست طراحی دارد.

این مسوول یادآور شد: ۲۱ فروردین سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در ایجاد حساب۱۰۰ و تاسیس بنیادمسکن و ایجاد فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و مهم تأمین مسکن است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: بنیاد مسکن، نهادی برآمده از انقلاب ملت بزرگ ایران اسلامی است که برقراری عدالت اجتماعی در کنار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از مهم ترین مطالبات و خواسته های مردم بود.

وی یادآور شد: امروز این مولود ارزشمند با طی کردن مراحل تکامل خود بسترساز خدماتی ارزشمند و راهگشا بویژه در بخش تامین مسکن نیازمندان شده است.

خواجه ای یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تامین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد ذکر کرد.

وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان یک نهاد برآمده از متن انقلاب، امسال نیز در راستای عمل به فرامین رهبری، همه توان خود را برای تحقق شعار سال به میدان خواهد آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.