فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

دستگیری سارقان احشام در سیروان

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: سارقان حرفه‌ای که اقدام به سرقت ۸۰ راس احشام کرده بودند با تلاش و اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان‌های سیروان و بدره دستگیر شدند.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت احشام توسط سارقان بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان سیروان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد سارقان پس از سرقت احشام وانتقال آنها به داخل خودرو به سمت شهرستان بدره از محل متواری شدند.
 
وی ادامه داد: با اقدام به موقع فرمانده و ماموران انتظامی شهرستان‌های سیروان و شهرستان بدره و هماهنگی با مقام قضایی در کمترین زمان ممکن با کنترل محور‌های مواصلاتی سارقان دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه احشام سرقتی تحویل مالباخته شد بیان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
وی در پایان از شهروندان خواست: با رعایت اصول ایمنی در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: دستگیر ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
چه فایده دوروز د
بگه آزادند دوبار دزدی را شروع میکنن تازه اگه هم زندانی بشن بسته میشعتی هم می‌گیرند