معاون استانداری ایلام:

خیرین کمک‌های خود را به جامعه هدف بهزیستی معطوف کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: خیرین کمک‌های خود را به جامعه هدف بهزیستی معطوف کنند.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست شورای مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی ایلام به میزبانی استانداری ایلام با اشاره به وجود افراد نیازمند در جامعه افزود: اگرچه این افراد با مشکلات اقتصادی در مناطق مختلف مواجه هستند، ولی جامعه هدف بهزیستی علاوه بر مشکلات مالی، مشکلات جسمی را نیز متحمل می‌شوند.

وی ادامه داد: بخشی از مددجویان بهزیستی قابلیت توانمند شدن نداشته و شاید مستحق‌ترین افراد باشند که نیازمند حمایت بوده و بدون شک ارزش کمک به این عزیزان از سایر اقشار نیازمند بیشتر است.

حسنی با تاکید بر اینکه دستگیری از نیازمندان دارای اجر دنیوی و اخروی ویژه است، بیان کرد: اگرچه دولت خدماتی به نیازمند از جمله جامعه هدف بهزیستی می‌دهد، ولی کمک‌های افراد خیر در ارایه خدمات مطلوب‌تر به این افراد بسیار تاثیرگذار است.

معاون استاندار ایلام با تقدیر از همه نیکوکاران که با هدایت خدا به انجام کار‌های انسان دوستانه و خداپسندانه روی می‌آورند، افزود: این افراد با حمایت از نیازمندان نقش مهمی در توسعه و احیا فرهنگ مشارکت در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه تکریم این افراد به عنوان اقدامی ارزشمند در اولویت بوده، از فعالیت‌ها و خدمات ارایه شده مجموعه بهزیستی استان ایلام به جامعه هدف تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.