باند سارقان زورگیر با پوشش خانواده در ابهر منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از انهدام باند سارقان زورگیر در پوشش خانواده و کشف هشت میلیارد ریال طلا از آنها خبر داد.

سرهنگ هادی نوروزی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر سرقت منزل و زورگیری، موضوع به صورت ویژه با توجه به احتمال انجام عمل مجرمانه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با رصد و اقدامات فنی پلیسی، متهم اصلی را که خانمی دارای سابقه محکومیت و متواری بود، شناسایی کردند و نهایتا با هماهنگی قضایی، متهم در عملیاتی منسجم دستگیر شد و به پلیس آگاهی انتقال یافت که در بازجویی فنی ناچار به افشای هویت سه نفر از همدستان خود شد.

سرهنگ نوروزی در ادامه گفت: همدستان این باند در عملیات ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاه شان دستگیر شدند و به پلیس آگاهی انتقال یافتند و همگی به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به کشف مقادیری طلا و جواهر به ارزش هشت میلیارد ریال، یک دستگاه کارتخوان و هفت دستگاه گوشی موبایل هوشمند سرقتی از مخفیگاه سارقین، اظهار کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقین در پوشش خانواده اقدام به زورگیری و سرقت می‌کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با اقتدار ضمن برخورد با هر گونه ناامنی، اجازه نخواهد داد امنیت پایدار در جامعه به خطر افتاده و خدشه ای به آن وارد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.