۴۵۲ هزار و ۳۱۲ خانوار در سیستان و بلوچستان از مرحله دوم فجرانه کالابرگ استقبال کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در بازه زمانی یک ماهه اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی، ۴۵۲ هزار و ۳۱۲ خانوار در استان از این طرح استقبال کردند.

 خلیل احمد سلامی   در نشست با حجت‌الاسلام سجادی امام جمعه موقت زاهدان با قدردانی از موضع وی در نماز جمعه دهم فروردین زاهدان نسبت به تاثیر مثبت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقای وضعیت سبد معیشت خانوار و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اجرا شده است.

وی افزود: در مرحله دوم طرح فجرانه که از ۱۷ اسفند سال گذشته شروع و تا ۱۷ فروردین امسال ادامه داشت، ۴۵۲ هزار و ۳۱۲ خانوار با مجموع ۵۳۸ هزار و ۷۹۸ تراکنش از فروشگاه‌های عامل طرح در سیستان و بلوچستان خرید کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: گردش مالی مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در استان بیش از سه هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال بود.

وی گفت: با اعلام معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله سوم این طرح از بیستم فروردین آغاز می‌شود و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دار خواهد بود.

سلامی یادآور شد: بیش از چهار هزار و ۲۰۰ فروشگاه در سیستان و بلوچستان متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی هستند و این امکان برای فروشگاه‌هایی که توانایی عرضه ۱۱ قلم کالای مشمول این طرح را دارند، فراهم است تا به جمع فروشگاه‌های عامل بپیوندند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار