قدردانی نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و علی‌محمد زنگانه استاندار با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

در این پیام با بیان اینکه حمایت از ملت‌های مظلوم و مستضعف همواره مورد تاکید امامین انقلاب اسلامی بوده و هست بیان شد تردیدی نیست فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام بزودی آزاد خواهد شد و البته حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردمی، نقش بی‌بدیلی در اعلام برائت جهانی از رژیم فاسد صهیونیستی داشته است.

این پیام می‌افزاید: حضور آگاهانه مردم شریف استان گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانگر پایبندی به آرمان‌های خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی است و در واقع مردم گلستان همراه با مردم سراسر ایران و آزادی‌خواهان جهان مظلومیت ملت فلسطین را فریاد زدند.

اینجانبان از تمام گلستانی‌های مومن، روزه‌دار و آزادی‌خواهی که با همراهی کم‌نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تصویری گویا از حمایت و پشتیبانی خود را در قاب رسانه‌های بین‌المللی به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم شاهد آزادی هر چه سریعتر فلسطینیان عزیز از چنگال رژیم سفاک صهیونیستی باشیم.

برچسب ها: راهپیمایی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.