خیران زاهدان پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند

فرماندار زاهدان گفت: خیران این شهرستان در مراسم جشن گلریزان برای حمایت و آزادی از زندانیان جرائم غیرعمد پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وجه نقد کمک کردند.

علیرضا شهرکی در مراسم جشن گلریزان که به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی برای حمایت و آزادی از زندانیان جرائم غیرعمد در محل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.، بیان کرد: عده‌ای ناخواسته به زندان افتاده و این موضوع برای جامعه پیامدهای بدی دارد؛ چرا که نیروی کار دور از خانواده در زندان است و این جشن به منظور کمک به زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می‌شود تا افرادی که توان مالی دارند به زندانیان نیازمند یاری رسانند.

وی با اشاره به آموزه‌های دینی در این خصوص، افزود: کسانی که به اعتقادات دینی پایبند هستند باید بخشی از اموالشان را انفاق و سعی کنند در کارهای نیک همیشه همکاری داشته باشند.

فرماندار زاهدان اظهار کرد: کمک خیران نمونه بارزی از فرهنگ نوع دوستی در جامعه است، بنابراین مردم و مسوولان باید بیشتر برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کنند.

وی گفت: در این مراسم مبلغ پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به صورت نقد و تعهد برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد که به ناچار در زندان زاهدان در حال تحمل حبس هستند، جمع آوری شد.

برچسب ها: فرمانداری ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.