خیران زهک در جشن گلریزان ۷۶۰ میلیون ریال کمک کردند

فرماندار زهک در شمال سیستان و بلوچستان گفت: خیران در نخستین جشن گلریزان امسال مبلغ ۷۶۰ میلیون ریال به صورت نقد برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

حسن دهمرده ر نخستین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که با حضور جمعی از مسوولان، خیران و معتمدان در سالن اجتماعات فرمانداری زهک برگزار شد، اظهارکرد: خداوند به بندگان وعده داده رمضان، ماه رحمت است و فرشتگان رحمت الهی در این ماه به بندگان خدای تبارک و تعالی پاداش خواهند داد.

وی افزود: خیرانی که در این جمع حضور دارند و کار خداپسندانه انجام می‌دهند بدانند خداوند آنان را انتخاب کرده تا با نگاه، قلم و توانمندی‌هایشان به انسان‌هایی کمک کنید که جز درگاه رحمت خداوند متعال و دستان خیران نیک اندیش یاریگری ندارند.

فرماندار زهک بیان کرد: باید از نزدیک وضعیت معیشتی خانواده زندانیان جرایم غیرعمد را بررسی کرد تا به عمق دردمندی آنان پی برد و مشاهده کرد که فرزندی در منزل منتظر قدم‌های پدری است که ناخواسته متحمل حبس شده، امید داریم بتوانیم در این ماه پر خیر و برکت با کمک‌های خیران مقدمات آزادی تعدادی از این مددجویان را فراهم کنیم.

جانشین نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با بیان اینکه جشن گلریزان به منظور کمک به زندانیان جرائم غیرعمد هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز مانند سال‌های قبل با برنامه ریزی‌های صورت گرفته جشن‌های گلریزان باشکوه‌تر از قبل در سطح استان برگزار خواهد شد، باید این نگاه حسنه و خداپسندانه را در جامعه ترویج دهیم که خوشبختانه در فرهنگ ما ایرانیان نیز نهادینه شده و از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم تا این فرهنگ برای تمامی افراد الگو و مانع از وقوع این نوع جرائم شود.

دادستان زهک نیز در این مراسم اظهار کرد: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا در ماه رمضان دست عزیزانی را بگیریم که نیازمندان واقعی جامعه هستند.

برچسب ها: زندان ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار