تجمع باشکوه کودکان کردستانی در حمایت از کودکان غزه

کودکان کردستانی در تجمعی با عنوان «پیک عبادت» همدردی و حمایتِ قاطع خود را از کودکان غزه به دنیا نشان دادند و اعلام کردند که پیروزی از آن شماست.

کودکان سنندجی در این همایش که در سالن ورزشی دانشگاه آزاد سنندج برگزار شد، با پوشیدن لباس‌های زیبای کردی، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
حمیدرضا گوهری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در این همایش باشکوه، گفت: دختران و پسران کردستانی گردهم آمده اند تا اعلام کنند فرزندان امام شافعی (ره) در کردستان در بهار قرآن به یاد کودکان و نوجوانان غزه زادگاه امام شافعی (ره) هستند.
حاضران در این اجتماع شعار‌های «الله اکبر» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و در پارچه نوشته‌ها و پلاکارد‌ها و بادکنک‌هایی که در دست کودکان بود، نیز شعار «مرگ بر آمریکا»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «حریفت منم» و «غزه قلب من» و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین دیده می‌شد.
همچنین در این مراسم کودکان کردستانی دل‌نوشته‌های خود را بر روی بنر برای کودکان غزه نوشتند، در برخی از نوشته‌ها آمده بود بچه‌های فلسطین همیشه در قلب ما هستید، غزه پیروزی از آن شماست، عشق ما فلسطین است.
ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی برای صد و هشتاد و دومین روز به جنگ وحشیانه خود در نوار غزه ادامه می‌دهد و آمار شهدای تجاوزات مستمر این رژیم جعلی و کودک‌کش به نوار غزه به نزدیک ۳۳ هزار نفر و تعداد مجروحان به بیش از ۷۵ هزار نفر از هفتم اکتبر تا کنون رسیده است.

برچسب ها: قدس ، کردستان ، غزه ، سنندجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.