دعوت جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین به حضور گسترده در روز جهانی قدس

جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین، امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان را به مشارکت گسترده در تظاهرات روز قدس و جمعه "خشم برای فلسطین" دعوت کردند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای از مردم خواستند که در تظاهرات و فعالیت‌های مردمی در حمایت از قضیه فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضور پر رنگی داشته باشند.

در این بیانیه آمده است که ما از همه جریان‌ها، احزاب، اتحادیه‌ها و هیئت‌های جوانان آزاد در سراسر جهان دعوت می‌کنیم اعضاء و نیرو‌های خود را به مشارکت در فعالیت‌ها و راهپیمایی‌ها که اهرم فشاری مهم بر دولت‌ها جهت توقف صادرات سلاح به رژیم جنایتکار صهیونیستی و تعقیب و بازخواست سران این رژیم به سبب نسل‌کشی علیه ملت فلسطین است، دعوت کنند.

در این بیانیه آمده است: تشدید فشار‌های مردمی، ابزاری کارساز و بسیار تاثیرگذار برای تغییر مواضع کشور‌ها و دولت‌ها و واداشتن آن‌ها به جانبداری از حق مقاومت مشروع ملت فلسطین برای دفاع از خود، سرزمین و مقدسات خویش است.

منبع: ایرنا

برچسب ها: روز قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۰۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : امسال در راهپیمایی روز جهانی قدس شریف باعظمت نورانی ارزشی مقدس یوم الله الاکبر روز فتح پیروزی نهایی پیروزی حق بر باطل جمیع مومنین و مسلمین حزب الله آزاده اندیشان خردمندان عادلین بصیران در سر تا سر جهان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص پر شور شعور تر حماسه سازتراز سالهای قبل در میدان‌های مختلف راهپیمایی ضد رژیم جعلی جنایتکار تروریستی سفاکان خبیث ملعونین جهنمی داعشی صهیونیستی آمریکایی انگلیسی حضور خواهیم یافت و خشم انزجار خود را از این رژیم منحوس خبیث جنایتکار کودک نوجوان مادر پدر پیر بی دفاع مظلوم بیمار مجروح کش آواره گرسنه تشنه بی خانمان کننده رژیم صهیونیستی شکنجه گران فاسدین فاسقین جهنمی را اعلام و به شدت محکومشان می کنیم در راهپیمایی روز قدس طوفان الاحرار در ماه رمضان کریم ۱۴۰۳ هجری خورشیدی و سال ۱۴۴۵ قمری و سال ۲۰۲۴ میلادی . التماس دعا و صلوات . صبح پیروزی فتح بزرگ نهایی بسیار نزدیک شده است برای آزادی کامل سرزمین فلسطین اسلامی و قدس شریف اسلامی آزاد مستقل ، برخیز ای برادر ای خواهر آزاده اندیش عدالت گستر خردمند بصیر گام بردار . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . الله اکبر الله اکبر الله اکبر . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
چرا کشور بزرگ و ملت ایران را درگیر فلسطینی که هیچ ربطی به ان نداره کردید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
از اقتصاد شکست خورده ی خودمون بگید
آخرین اخبار