چهارمحال و بختیاری مهیای میزبانی از گردشگران در عید سعید فطر

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان با دارا بودن بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری در عید سعید فطر میزبان مسافران و گردشگران از سراسر کشور خواهد بود.

هادی قاسمی اظهار داشت: منابع، تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری برای میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به استان در تعطیلات عید فطر امسال آماده شده است.

وی افزود: برای میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به استان در تعطیلات عید فطر امسال بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری شامل ۱۰۸ جاذبه طبیعی، ۶۷۴ جاذبه فرهنگی و تاریخی، هشت اثر دست‌ساز، ۱۲ روستای هدف گردشگری ملی، ۱۵ منطقه نمونه گردشگری مصوب دولت و ۹۰ رشته صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در استان وجود دارد.

قاسمی اضافه کرد: هم‌اکنون سه هزار و ۵۶۱ تخت در مراکز اقامتی زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای اقامت و میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به این استان در تعطیلات عید فطر امسال آماده شده است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مراکز تفریحی و سرگرمی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری، سایت طبیعت‌گردی، خانه‌های مسافر، سرویس‌های بهداشتی، اردوگاه‌های گردشگری، مجتمع‌های بین‌راهی، سفره‌خانه‌های سنتی و رستوران‌های بین‌راهی از مهم‌ترین زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری در تعطیلات عید فطر امسال است.

قاسمی ادامه داد: از عموم مردم کشور دعوت می‌شود تا در تعطیلات عید فطر امسال به چهارمحال و بختیاری سفر کنند و از جاذبه‌های گردشگری این استان به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.