ثبت بیش از ۳۰ میلیون تردد در جاده‌های استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از ثبت تعداد ۳۰ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۶۱ تردد در جاده‌های استان طی ایام نوروز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: پلیس در نوروز سال ۱۴۰۳ با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت»، در جهت تامین و ارتقای امنیت و آرامش مردم و خدمت رسانی مضاعف به مردم و مسافران نوروزی همه تلاش خود را به کار بست.

او افزود: فرماندهی انتظامی استان فارس نیز با راه اندازی گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده و بکارگیری همه نیرو‌ها در سطح استان، اقدام به تأمین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تشریح اقدامات و عملکرد پلیس استان در ایام نوروز در بازه زمانی ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: طی این مدت با کاهش ۱۴ درصدی وقوع سرقت و همچنین افزایش ۳۳ درصدی کشفیات سرقت در استان فارس مواجه بودیم؛ ضمن اینکه در این رابطه ۷۰۳ سارق نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کاهش آمار متوفیان و مجروحان در تصادفات امسال

سردار حبیبی با اشاره به آمار وقوع تصادفات برون شهری در سطح استان فارس در این مدت، گفت: در تصادفان برون شهری، آمار متوفیان ۳۲ درصد کاهش و آمار مجروحان و خسارتی نیز به ترتیب ۱۴ و ۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

او افزود: در حوزه درون شهری نیز با کاهش ۴۳ درصدی متوفیان، کاهش ۲۱ درصدی تصادفات خسارتی و افزایش ۲۵ درصدی تصادفات جرحی روبرو بوده ایم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در جمع کل تصادفات به وقوع پیوسته در سطح استان فارس طی این بازه زمانی، با کاهش ۱۰ درصدی تصادفات روبرو بودیم و متوفیان نیز ۳۴ درصد کاهش داشته است.

سردار حبیبی اضافه کرد: در ایام نوروز، ۳۰ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۶۱ تردد در جاده‌های استان فارس ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۶ درصدی روبرو بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در ایام نوروز بیش از ۲ هزار خدمات مشاوره‌ای در مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس فارس و همچنین دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها به مردم و مسافران نوروزی ارائه شده است.

برچسب ها: تردد ، جاده ، تصادفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار