۱۱هزار ماموریت امدادی توسط اورژانس البرز در نوروز ۱۴۰۳

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تاکنون ۱۱ هزار ماموریت توسط امدادگران اورژانس این استان برای خدمات دهی به بیماران و حادثه دیدگان انجام شده است.

صیادی گفت: در این بازه زمانی تیم های مختلف سلامت از جمله اورژانس، کارشناسان بهداشت محیط ، غذا و دارو ، درمان و گروه های دیگر دانشگاه علوم پزشکی البرز با هدف ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز فعالیت داشتند.

او افزود: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون حدود ۲۸ هزار تماس تلفنی مردمی با اورژانس البرز برقرار شده که به بیش از ۱۱ هزار ماموریت منجر شده است؛ از این تعداد بیش از ۱۰ هزار ماموریت غیرتصادفی و ۹۶۰ ماموریت تصادفی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: در ایام نوروز بیش از ۹۷ هزار نفر به مراکز اورژانس بیمارستانها و ۲۲۶ نفر به ایستگاه های سلامت نوروزی استان البرز مراجعه کردند.

او به خدمات بخش بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۹ هزار بازدید نظارتی توسط کارشناسان بهداشت محیط از تمام مراکز تهیه ، تولید و عرضه مواد غذایی در استان انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان کرد: در این مدت بیش از ۶ هزارو۹۰۰ اخطار کتبی برای اصناف متخلف استان صادر شد ضمن آنکه ۳۴۱ واحد صنفی به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب شد.

صیادی افزود: در جریان پایش های نظارتی بیش از ۸۸ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شد و بیش از ۱۵۵ هزار مورد کنترل کیفی مشخصات مواد غذایی در محیط انجام شد .

وی با اشاره به بازدیدهای شبانه روزی هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی البرز از بیمارستان های دولتی و خصوصی استان خاطر نشان کرد: ۷۷ مورد بازدید مدیریتی از بیمارستان ها و ۷۰ مورد بازدید نظارتی از مراکز درمانی و تشخیصی البرز به عمل آمد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون ۷۱۲ مورد بازدید نظارتی از داروخانه ها و ۱۱۰ بازرسی از واحد های تولیدی سلامت محور استان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.