۵ هزار و ۷۰۰ مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان مهاباد پذیرش شدند

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: تعطیلات امسال ۵ هزار و ۷۰۰ مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شده و در مدارس و کلاس‌های درس مجهز، اسکان یافته‌اند.

اسعد رسولی مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان تا ۱۲ فروردین ماه در مجموع ۷۵۳ خانواده از مناطق مختلف کشور در اماکن تعیین شده اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: همچنین در مهمان‌سرای خانه معلم هزار و ۵۳۴ مسافر در قالب ۳۸۵ خانواده پذیرش و اسکان شده اند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به اتمام اسکان فرهنگیان، بیان کرد: امسال امکانات رفاهی مورد نیاز برای پذیرش مسافران فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی در قالب ۱۲ مدرسه با ۹۶ کلاس درس فراهم شده بود.

رسولی با بیان اینکه از این تعداد ۱۰ مدرسه دارای درجه الف بوده و ۲ مدرسه نیز ویژه و با امکانات تختخوابی بود، اظهار کرد: همچنین علاوه بر مدارس پیش‌بینی شده، مهمان‌سرای خانه معلم شهرستان هم در قالب ۲۴ اتاق و ۱۲۳ تخت هم برای اسکان متقاضیان ساماندهی و تدارک دیده شد.

وی جلب رضایت مسافران فرهنگی را مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: به همین جهت آموزش و پرورش مهاباد در راستای تکریم منزلت جامعه فرهنگیان، از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر از جمله ارتقای مسائل بهداشتی و نظافتی در اسکان‌ها استفاده می‌کند.

ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد پارسال با ارائه خدمت به ۴ هزار و ۱۲۰ مسافر و ۴ هزار و ۵۵۴ نفر روز در قالب ۹۳۱ خانواده، پذیرای مهمانان گرامی و رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.