اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر در مراکز اقامتی جهرم/ کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی

فرماندار ویژه جهرم از کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم ضمن قدردانی از عوامل امدادی و ستاد استقبال مسافران شهرستان، گفت: مراکز اقامتی شهرستان جهرم از ۲۵ اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کردند و تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه بیش از ۱۲ هزار و ۳۲۳ نفر مسافر در مراکز اقامتی شهرستان، شامل اقامتگاه بوم گردی، هتل، مهمان پذیر، هتل آپارتمان و تاسیسات اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافتند.

او افزود: از این تعداد، قریب به ۷ هزار مهمان در قالب هزار و ۳۶۹ خانوار در ۲۰ مدرسه و ۱۶۰ کلاس اسکان یافتند.

رئیس ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی شهرستان جهرم اعلام کرد: در ایام نوروز، بیش از ۱۶ هزار و ۹۸۰ نفر از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان جهرم بازدید کردند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم به افزایش حجم تردد در نوروز امسال، نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه، بیش از ۷۳۵ هزار خودرو وارد شهرستان جهرم شدند. 

شعبانی از کاهش تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ در محور‌های مواصلاتی شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه در محور‌های مواصلاتی شهرستان جهرم شاهد کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی و ۱۲ درصدی تصادفات جرحی بودیم. 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی اعضا و ارگان‌های عضو ستاد تسهیلات سفر نوروزی به خصوص عوامل امدادی و خدماتی (فرماندهی انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، راهداری، شهرداری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و …) تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.