حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقض فاحش کنوانسیون ۱۹۶۱ است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سفارت هر کشور، بخشی از خاک آن کشور است و حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقض فاحش کنوانسیون ۱۹۶۱ است.

حکمت کارشناس مسائل سیاسی گفت: هرچه که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، عملیاتی که همگان می‌دانند این عملیات به همت مغز متفکر فلسطینی بوده، اما ایران در منطقه همیشه حامی جریان‌های مقاومت اسلامی و فلسطین بوده است. 

او افزود: جمهوری اسلامی ایران با ابزار‌های کنشگری همواره به حمایت‌های ویژه‌ای از فلسطین و جریان مقاومت می‌پردازد و رژیم صهیونیستی که در مقابل مقاومت دچار فشار و دچار سردرگمی می‌شود، پس بدنبال این است که جمهوری اسلامی را به عنوان عامل مستقیم در اضمحلال رفتن خود در منطقه معرفی کند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سفارت هر کشور، بخشی از خاک آن کشور است و حمله به سفارت ایران در دمشق نقض فاحش کنوانسیون ۱۹۶۱ است و کارشناسان سازمان ملل و مجامع بین الملل باید در همه حالات باید این حرکت را محکوم کنند و اگر کشوری دارای دکترین نظامی منجسم و قوی نباشد نباید انتظاری از مجامع بین الملل داشت و رژیم صهونیستی اکنون زن، مرد، پیر، کودک و حتی کارگران آشپزخانه مرکز جهانی را مورد کشتار قرار می‌دهدو هیچ رفتاری از مجامع بین الملل را در این زمینه نمی‌بینیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار